BRADLEY SMOKER | "Taste the Great Outdoors"

Recipe Discussions => Rubs and Sauces => Topic started by: Chili Head on April 14, 2011, 11:45:53 am

Title: Gunpowder..
Post by: Chili Head on April 14, 2011, 11:45:53 am
(http://tapa.tk/mu/46e1a975-3f8b-481e.jpg)
I had to see what the ruckus was about and ordered up some gunpowder and gunshot sauce.
I'm going to try it on some chicken breast before I go to work tonight. I'll report back!
Title: Re: Gunpowder..
Post by: OU812 on April 14, 2011, 12:13:31 pm
That chicken is gonna be gooood.  ;D

Title: Re: Gunpowder..
Post by: jiggerjams on April 14, 2011, 12:18:17 pm
That's some good stuff you got there John. The sauce is a unique flavor for sure.
I hope you are finding time to rest and NOT still pulling crazy hours!!
Title: Re: Gunpowder..
Post by: Chili Head on April 14, 2011, 01:07:03 pm
(http://tapa.tk/mu/46e1a975-534b-2d1e.jpg)

Almost ready to come off the gasser!
Yeah JJ things have settled down finally! My hours changed though..going in at 4:00 and getting off at 2:30 am now. Only working 8-10 hour days too. Those 14 hour days took it's toll on me lol. Hope you're doing well!
Title: Re: Gunpowder..
Post by: squirtthecat on April 14, 2011, 01:08:53 pm

Gasser?

You need a proper grill.....     ;D
Title: Re: Gunpowder..
Post by: Chili Head on April 14, 2011, 01:34:31 pm
(http://tapa.tk/mu/a68988e9-966f-483d.jpg)

Aight.. The top one has gunpowder with gunshot sauce, the right just has gunshot sauce and the breast on the left just has a dusting of gunpowder.

The gunshot only was very good, it coulda used more seasoning though.
Next time I'll use more.

The gunshot sauce only was good , I need to try it on pork steak next.

My favorite was the gunpowder with gunshot sauce. That rocks! The two complement each other nicely.
Title: Re: Gunpowder..
Post by: Chili Head on April 14, 2011, 01:35:40 pm
(http://tapa.tk/mu/46e1a975-5a96-91da.jpg)
Title: Re: Gunpowder..
Post by: jiggerjams on April 14, 2011, 02:08:06 pm
Crap!! I knew I should have grabbed the sauce too!! Kickin' myself repeatedly!!

Looks delish!! Thanks for the feedback
Title: Re: Gunpowder..
Post by: OU812 on April 14, 2011, 02:22:06 pm
I told you.  :D

Try the GP on a big ole steak, for me thats where the flavors really pop.
Title: Re: Gunpowder..
Post by: SoCalBuilder on April 14, 2011, 02:50:43 pm
The Gunshot sauce is great in pulled pork. I wonder if they sell it in a gallon jug?
Title: Re: Gunpowder..
Post by: OU812 on April 14, 2011, 02:52:47 pm
The Gunshot sauce is great in pulled pork. I wonder if they sell it in a gallon jug?

Been a wile sense Ive been to the sight but I wanta say they sell the sauce in half gallon jugs.
Title: Re: Gunpowder..
Post by: Chili Head on April 14, 2011, 05:37:52 pm
(http://img.photobucket.com/albums/v503/smpsn/13624c39.jpg)


Ok let's try this one..
Title: Re: Gunpowder..
Post by: Chili Head on April 14, 2011, 05:42:00 pm
Dang tapatalk is making me mad lol
Title: Re: Gunpowder..
Post by: OU812 on April 14, 2011, 08:19:32 pm
(http://tapa.tk/mu/a68988e9-966f-483d.jpg)

Aight.. The top one has gunpowder with gunshot sauce, the right just has gunshot sauce and the breast on the left just has a dusting of gunpowder.

The gunshot only was very good, it coulda used more seasoning though.
Next time I'll use more.

The gunshot sauce only was good , I need to try it on pork steak next.

My favorite was the gunpowder with gunshot sauce. That rocks! The two complement each other nicely.

Whats wrong with this one?  ;D
Title: Re: Gunpowder..
Post by: Chili Head on April 14, 2011, 10:43:02 pm
I'm not seeing pictures I posted through tapatalk lol
I keep thinking the links are wrong. I guess you can see the pics ok?
Title: Re: Gunpowder..
Post by: squirtthecat on April 15, 2011, 04:30:49 am

I can see the pics fine.

Title: Re: Gunpowder..
Post by: TedEbear on April 15, 2011, 06:22:13 am
I keep thinking the links are wrong. I guess you can see the pics ok?

Yes, they all displayed okay for me.
Title: Re: Gunpowder..
Post by: OU812 on April 15, 2011, 06:51:52 am
I'm not seeing pictures I posted through tapatalk lol
I keep thinking the links are wrong. I guess you can see the pics ok?

Yep, all 3 of them of the plate and 1 of the gasser.